Fredag.

Har haft en hel dag med Millan å barnen idag. klev upp 10 *stolt*, hade ställt klockan men ändå.
Duschade å drog till Millan, så vi har varit på biblioteket, bokhandeln, apoteket å på hemköp, sen hem äta. åsså har vi gått igenom deras förråd, letade efter en påse med kläder, men vi hittade inte den, men en massa annat bra å ha don :P
Så jag har hittat mig en julklapp, en vattenkokare ny i kartong som dom hade där nere, så millan skulle slå in den så jag får den till jul.. ska bara försöka förtränga nu att jag ska få den så jag blir glatt överraskad när jag öppnar de :D

Erika har kommit oxå så jag har skjutsat upp henne till fors, få se om jag ska åka dit senare om jag orkar.. tycker lite synd om henne när hon måste sitta där uppe med anders å täpp när dom dricker.. :S

Har pratat med Thomas oxå så han har då kommit hem till Atte nu iaf.. vill bara att han ska komma hem, e så jävla tråkigt när han e borta.. :(
jag e fruktansvärt trött å rastlös å har abslout ingen lust att vara ensam en fredagkväll..
Millan e ju supertrött hon oxå, så de märks väl om hon går å lägger sig för då kan jag ju inte åka dit heller.. :S

Men Men, ska väl kolla om jag ska ta mig något att äta, e lite hungrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0