Måndag.

jaha, borde egentligen väl egentligen sova, ska upp typ 5 imorgon bitti.
ska med Sonny till falun, han ska skriva upp till körkortet... igen.
sen blir de mora med jenny gumman! vi ska kolla affärer å shoppa julklappar :D Lär nog ringa Millan oxå, lovade ju jag skulle kolla nått åt henne å jag kommer inte ihåg vad.

Helgen då.
Lördagen tillbringades med Millan, Hampuz och Nova :) Jag kommer i ärlighetens namn inte ihåg vad vi gjorde men vi åt iaf frittisar och köttbullar hela familjen å jag, hade varit sugen på frittisar hela dagen så de va ju bra de :D
Söndagen gick i samma anda fast då bakade vi pepparkakor, å millan har ju världens roligaste pepparkaksformar så vi gjorde giraffer och fötter å tuppar :P haha* Sen gjorde jag larsarne som vi åt till middag, supergott. :)
sen har vi ju druckit en massa kaffe hela helgen iaf :P
har inte umgåtts alls mycke med erika min pudding, men jag ska försöka få tag på en bil så jag kan åka ner å hälsa på henne under veckan. Men vi har ju messat en massa istället.

idag, den här dagen har varit skit verkligen, ingenting har varit bra och allt har varit skit å bara dåligt! började redan imorse, eller ja, vid ett när jag vaknade... orka inte göra nånting idag, inge ovanligt egentligen, men idag va de supertungt. men jag va ju tvungen att handla mat åt katterna så dom inte svälter ihjäl. Passade på att åka till millan när jag ändå va nere å handlade, vore ju förjävligt om de gick en hel dag utan att jag träffade henne. vet faktiskt inte vad jag skulle ta mig till om hon inte fanns.. du ÄR bäst!
Jenny har varit här oxå så jag drack kaffe å hon åt mosbricka :) satt å pratade, jag vet inte hur länge. trevligt trevligt.

ska väl ta å försöka sova lite nu, snart, kanske..



Kommentarer
Postat av: Milla

Du har fått en utmärkelse!! kolla min blogg!! kram

2008-12-15 @ 21:23:54
URL: http://mittimilla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du har fått en utmärkelse!! kolla min blogg!! kram

2008-12-15 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0