tisdag.

hmmm.
snöar som fan ute å de e väl mysigt, men jag saknar den där julkänslan, tror inte jag har kännt den på flera år egentligen. lite trist då.
har iaf satt upp två ljusstakar här hemma. på god väg iaf, har faktiskt egentligen inge mera julsaker.

har lagt ut missorna på blocket nu iaf, bortskänkes. svenne kan inte ta dom när han jobbar borta å jag har inte råd, så de e lika bra..

har varit på ljusparty ikväll med millan å nova. va väl trevligt men jävlar vilka dyra ljus...

thomas e till falun och säljer golfbilen idag iaf, så då kommer de in lite pengar. bara han inte tänker festa bort allt på båtresan han ska på..
har försökt att ringa VH idag oxå, men inge svar, ingen telefonsvarare ingenting! så jag har skickat ett argt mail till dom så förhoppningsvis fattar dom att jag måste ha arbetsgivarintyget så de kommer in nå pengar nångång, blir så matt å e så jävla trött på att vara pank jämt!

ska försöka sysselsätta mig med nått nu som inte e för ansträngande, e liksom lagom febrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0