torsdag.


Detta med katterna löste sig iaf, å de känns skönt... Anders tar dom då han ändå måste ta bort sin Elvis, eftersom han kissar inne.

Har hämtat Golfen ifrån jofama garaget oxå, innan de blir nå gnäll om att den står i vägen osv osv..

Igår va jag hos Mia på 744:an å höll henne sällskap, vi bakade cupcakes, dom vart supergoda :) Lämnade henne där vid tolv då åkte jag hem till odjuren här hemma, å dom hade levt rövare...

Min man har ju åkt oxå, han åkte igår eftermiddag med Bärs mot Karlstad, och idag har dom fortsatt med buss till sthlm, så förmodligen har dom klivit ombord på båten nu, Das Boot, hade jättegärna vela vara med jag med då de är så bra band och DJ:ar som spelar... men men, sånt e livet.

Har sålt golfbilen med, så Thomas, Slarva och Jörgen va å levererade den till Falun i tisdags, bra de så då kom de in lite pengar.. men de lär ju behövas mera, skittrist att vara pank hela tiden, men nu har jag ju iaf fått arbetsgivarintyget nu och postade det igår till a-kassan så man kanske kan få igång stämplingen någon gång...

Har börjar kolla igenom lite saker här hemma oxå, sånt så vi inte behöver å sånt vi inte använder, så jag har kastat ut lite grejer på blocket, dels för att vi måste göra oss av med lite grejer om vi ska bo i en lägenhet och vi behöver pengarna... Åsså e de faktiskt lite skönt att göra sig av med en massa skit, man har ju egentligen fruktansvärt onödigt mycke grejer... hinner ju samla på sig en hel del under åren.. :P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


min värld blir upp å ner när han lämnar mig...
jag känner mig som den mest ensamaste människan i hela världen.
har kommit fram till att jag inte kan vara ensam, mår inge bra av de, får smått panik av att veta att jag är alldeles ensam hemma och att det inte kommer att komma hem någon. Jag tappar lusten att äta, har svårt att somna å de verkar som att jag tappar all ork och motivation...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0