...

Då har jag oxå skaffat mig en blogg nu, kom på att jag mådde bättre förut när jag bloggade så de e väl värt ett försök igen.

Har Hampuz hemma hos mig och jag är helt slut.. Millan ringde inatt vid 1,. vattnet hade gått. så efter ett tag så kom henke och mötte upp mig vid preem så dom fick tanka sin bil,
sen drog vi hem till den gravida damen. Henke gick å la sig igen, stackaren som varit vaken sen 5 på morgonen. :( så jag å millan satt uppe och räknade minuterna mellan värkarna å drack kaffe :)
tillslut vid halv 3 eller något så begav sig de blivnade tvåbarnsföräldrarna till mora på BB, och jag stannade hemma på stebacken med Hampuz.
Han vaknade vid typ 4-5 nångång och kom ut i vardagsrummet och kikade på mig med trötta ögon,
- vart är min mamma...
- Hon har åkt till mora, bebisen ville ut.
- okej.
cool kille eller, trodde ju iaf att han skulle reagera när han somnat när både millan å henke var hemma åsså när han vaknar mitt i natten så e bara jag där... men inte då.
Jag lyckades somna efter många om och men tillslu runt 6 på morgonen, vaknade till vid 7 när Hampuz kom upp, slumra fram till 8 när de va dags att gå upp.
satt på kaffe och kollade så Hampuz hade ätit frukost, och han hade ju redan tatt sig en macka så han klarar sig ju själv.
lämnade Hampuz på dagis vid 9 å åkte hem å la mig på soffan, lyckades till slut somna till film, men drömde bara mardrömmar så de gav ju inget. sen var de ju att hämta hampuz igen vid 14, sen känns de som att de har varit full rulle hela dagen. så nu e jag hur slut som hellst, har väl varit de mest hela dagen.. men de e ju inge ovanligt.
Millan ringde iaf vid 16:15 och berättade hon hade blivit mamma till en liten dotter :D helt underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0