...

imorse vaknade Hampuz inte förens halv 9, (tacksåmycket).
gav han frukost å la mig igen. halvsov fram tills halv 11 när Hampuz ropade från nedervåningen, gick in till thomas å frågade om han inte hörde hur Hampuz ropade.. "han leker väl"
mm.. ofta man leker när man ropar att man e färdig.. suck!
duschade barnet å käka frukost, gnällde på thomas att de va äckligt dammigt å skitit här hemma så han dammsuga, jävligt jobbigt ljud när man e nyvaken, de plus ett barn som leker, skriker, låter och pratar med sig själv. de e sånt som gör hela ens dag.. :S
ringde iaf Henke så han va påväg hem, skulle duscha å dona innan han skulle komma hit å hämta Hampuz.
Så idag blir jag barnlös, tycker jag e superbra eftersom min Erika kommer till malung idag :)
jag är förövrigt väldigt trött idag med, kom ju inte i säng förens vid 3 inatt, tittade på v för vendetta och wild at heart. feber har jag oxå fortfarande å ont i huvudet till å från hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0