måndag

jaha. ont idag med.
har varit på arbetsförmedlingen idag å träffat min handläggare, vi pratade lite å gick igenom mina meriter. Och hon trodde inte att de skulle vara nå problem för mig att hitta ett nytt jobb, eftersom jag vill jobba å har haft jobb sen jag gick i åttan, hon tyckte jag va duktig, eller ja väldigt duktig :) har ju redan sökt flera jobb och väntar på svar, sen fick jag två jobb av henne som jag ska söka sen.

har även varit å druckit kaffe med erika, anders, mia och svenne, sen har jag kört ner erika och en kompis till henne till bussen och vinkat av dom.

pratade lite med sonny på msn igår kväll oxå, saknar våra pratstunder, för han kan man verkligen prata med allt om, han e bäst!

min sambo verkar skämmas över något, undra om han vet att jag vet något.. hmm.

ska lägga mig i sängen å träna lite med mina övningar. å eventuellt dra till falun sen, ska hämta nå don.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0