söndag!

jag känner väldigt mycke hat just nu, hat emot allt. för att jag kvaddade min bil igår, hat för att jag har ont i nacken, hat för att jag inte har råd att köpa en annan bil och hat emot vissa människor, men i de lugnaste vatten lever de fulaste fiskarna.. så e de juh bara!
jag är så arg att jag skakar. varför säger han att han känner som han gör när han gör som han gör.
men jag förtjänar bättre jag vet de nu!

å jag kvaddade ju min bil inatt. fick sladd innan en bro och åkte som en pingpoll boll mellan broräckena, så bilen e inte så vacker och jag har ont. satt i passagerar sätet när jag studsat färdigt så jag har varit på akuten idag och fick reda på att jag sträckt ut mina nack-kotor, så jag har fått ett papper med övningar som jag ska göra åsså ska jag ringa till sjuk-gymnasten imorgon.

ska även till arbetsförmedlingen imorgon på mitt första möte med min handläggare, grattis jag har ju bara varit arbetslös i två och en halv vecka redan..

erika kom igår iaf så nått bra kom de utav dagen, vi drack kaffe å pratade massor å hade de mest bara mysigt :) enligt mig iaf..

ska lägga mig ner och vila nacken lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0