suck

Lika trött idag med... har ingen aning om när jag somnade igår, men jag vaknade runt halv 5 å då låg jag på soffan.. gick in i sängen och trängde ner med bredvid Hampuz, å somnade om.
Hampuz vaknade 7 imorse, så då va de ju bara att gå upp igen å fixa frukost till honom och hämta hostmedicin å grejjer, gick in å la mig och som. Han kom å väckte mig efter max en timme, då hade han spillt ut hostmedicinen på golvet, osv osv.
Har iaf sms:at med Millan å pratat med Henke idag, så läkaren vill att dom ska stanna minst 48 timmar till, så jag å Hampuz ska dra till mora idag, få se om thomas vill vara med, men förmodligen inte. Hampuz får stanna i mora om han vill, Henke sa att de va bra avlastning om inte vi orkar nå mer. Men Hampuz får bestämma själv om han vill stanna eller inte. Tänkte då vi skulle äta på donken om han vill vara med hem igen..
ska göra iordning för avfärd nu å ringa å höra med millan å henke om dom vill att jag ska ta med något speciellt och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0