Tisdag

Har inte lika ont idag, va nog bra att sova på den där värmemadrassen.

iaf, falun igår då. fick ett sms när vi va påväg dit som gjorde att jag bara ville kliva ur bilen å gå hem å lämna grabbarna, men igen utav dom har ju körkort så de gick ju inte :(
 kom väl hem runt halv 12 inatt eller nått.. hade fruktansvärt ont å både nacke och skuldror när vi äntligen kom hem..  men jag får ju skylla mig själv som ställde upp.. jag önskar att jag kunde stå upp inför honom, jag önskar jag kunde säga som jag känner och jag önskar att jag vågade, men när jag är med honom känner jag mig som en värdelös liten mus eller nått.. Jag önskar jag vore starkare!

idag ska jag till millan å hälsa på henne och barnen å snusa lite på lilla nova! :)
sen ska jag upp till mia å ladda mitt energiförråd å få lite pepp, hon e bäst så sånt, därför älskar jag henne!

skulle ha pratat med Lene också om jobb och sånt.. få se när de blir då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0