mora idag ...

mora idag då.
Va till mia och fikade innan vi drog till mora. jag å mia drack kaffe å hampuz lekte med hundarna, tur att tanya också var där. :)
Iaf drog vi till mora sen, Hampuz somnade i Öje, e förvånad över att han va vaken så länge, snarkade hela vägen. Väl framme i mora vaknade han direkt vi parkerade bilen, började gråta över att han inte kunde snyta sig, men de gick över.
Henke stod ute å rökte när vi kom så Hampuz sprang fram till honom å gav han en kram, å millan stod innanför dörren med bebisen och kollade på oss.. :) Lilla sötnosen va ju hur söt som hellst. :D vägde henne efter hon ätit så lilla nova vägde exakt 2,5 kg.


Både jag å Hampuz fick hålla i den lilla skönheten :) å när jag började prata spärrade hon upp ögonen och bara tittade på mig, så millan sa att de märks att hon känner igen min röst från när jag å millan har diskuterat när hon låg i magen.. :) stannade i mora ett par timmar, åkte från lasarettet vid 17:30. Hampuz hade lite separations ångest från Millan.
Åkte om donken på vägen hem så hampuz fick lite middag, sen dumpade jag av honom i garaget med sonny, slarva å thomas.. sen drog jag hem till stebacken å kollade till millans katter...Sen åkte jag till fors å drack kaffe, va så trött så jag höll på att dö, en motgång till å jag hade börjat grina.. känns ju nu att man inte sovit riktig på ett par nätter, fyfan!
å nu har thomas å gänget kommit hem, hampuz har överenergi så de räcker till å blir över å sonny super, så de märks väl vart detta slutar, orkar då inte med en massa liv nu, då dör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0